Home » » Bukti Bayaran Dari Youthsays.com

Bukti Bayaran Dari Youthsays.com

Akhirnya bayaran yang ditunggu-tunggu sampai jugak.Walaupun lambat sikit nak clear check tu dkat akaun bank,aku tetap bersyukur.Macam tau2 je diorang aku tengah sengkek tengah-tengah bulan ni.huhu

Masa yang diambil untuk diorang bayar selepas aku cashout (kalau dihitung day by day) lebih kurang dalam 2 bulan lebih macam tu.Sampai aku bebai tanya diorang bila duit aku nak masuk?nasib baik staff diorang bagi support yang terbaik dan tiptop menjawab soalan aku.Terima kasih dekat Yuna (staff Youthsays).Apa yang menariknya tu,diorang kasi aku double.Ya double money!

Serius aku tak tipu korang.Entah macam mana la diorang boleh bagi aku double.Mungkin rezeki kot?hehe..



Dekat tepi ni baki yang tinggal dalam akaun Youthsays selepas aku cashout.Dan yang dekat atas tu plak bukti payment yang aku dapat melalui email.Next cashout nak bagi cecah 5K.Baru masyukk.Boleh ke macam tu?aha

So,buat korang yang dah join YS tu,rebutlah peluang baik ni.Memang senang nak buat duit dgn YS.Tak payah ada blog pun boleh buat duit dgn YS.

Mungkin next entry aku akan terangkan dengan lebih detail macam mana kita nak buat duit dengan Youthsays!see u next time!

Oh ya,buat korang yang tak join YS lagi,boleh daftar sekat SINI

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts