Home » , , , » (Panas)Tetek Makcik

(Panas)Tetek Makcik

Ok,sebelum start World Cup pagi nanti antara Belanda dan Spain,aku nak kongsi dengan korang sedikit pasal TETEK MAKCIK @ BUAH DADA MAKCIK!

Artikel aku kali ni mungkin agak keterlaluan kerana mengeluarkan perkataan yang agak lucah disini.Tetapi aku tak kisah sebab ni blog aku rite?so,aku punya suka la nak tulis apa pun?aha

Siapa nak tengok gambar TETEK MAKCIK?Jarang-jarang sekali aku jumpa blog yang publishkan gambar tetek makcik diblog mereka.Tak apa,biaq aku jadi 1st blog yang siarkan gambar panas ini..




Tudia aihh gambar tetek makcik diatas.Tolong click pada gambar untuk lihat saiz besar.Macam mana?ok tak?

Cis!siapa punya kerja daa cari keyword like this.Ada Nafsu dengan makcik mana ni kawan?Aku nak buat kerja pun tak senang pasal hang punya keyword nih.Sebelum ni ada gak manusia 'lawak' cari keyword 'gambar zakar aku'.Boleh click dekat SINI buat korang yang terlepas entry aku tu.

Kesimpulan dia,lu kena beb!hahaha.Minta maaf la kat makcik yang aku cilok gambar dia kat atas tu.Sekadar hiasan ;)

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts