Home » , , » Buat Duit Dengan Gumgum.com

Buat Duit Dengan Gumgum.com

Sebelum tidoq,aku ada 1 program buat duit nak kongsikan dengan korang.Tapi bukan program MLM yer.Actually,dah lama aku letakkan iklan gumgum di blog.Tak tau la korang perasan ke tak.Baru hari ini terasa nak buat entry dan share dengan korang.

Program yang aku maksudkan tu adalah GumGum.com . Apa kejadahnya Gumgum ni ek?Bunyi macam gula-gula getah je?Ok,secara mudahnya,gumgum.com merupakan program yang membayar kepada kita (blogger)melalui page impression dan juga PPC (pay per click)iklan yang keluar di gambar yang kita letakkan di blog @ website.

Lagi banyak gambar yang korang letak,peratus untuk mendapat earning yang tinggi amatlah mudah sekali.Tetapi,(eh ada tetapi pulak) make sure korang masukkan coding yang diorang bagi tu dengan betul yer.kang tak pasal-pasal je earning tak naik.hehe




Kat atas ni antara statistik pendapatan aku bersama Gumgum selama sebulan lebih.Aku target dalam masa 3-5 bulan untuk terima bayaran pertama.Insyaallah.Kalau dah dapat payment,aku akan tepek kat sini yer..

Bagi aku selama join dengan Gumgum,so far ok earning dia dari tak ada langsung.Kalau nak harap dekat google adsense,belum tentu hari-hari ada earning rite?

Kepada korang yang tak tahu macam mana earning dikira meh sini aku explain sikit.Perhitungan dikira melalui click di iklan yang keluar di image dan juga jumlah pelawat yang masuk ke blog kita.

Lagi banyak gambar dan juga pelawat ke blog kita,lagi tinggi la earning korang akan dapat.Satu lagi tip penting aku nak share,kalau pelawat blog korang tu ramai dari eropah khasnya US,maka lagi lebat la income korang tu.

Minimum payout adalah USD50.Bayaran hanya dibuat melalui Paypal.Jadi,cepat-cepatlah buka akaun Paypal kalau nak cuba program ni.

Sebenarnya,panjang lagi kot aku nak cerita pasal Gumgum dekat korang semua.Tapi rasanya cukup la kot sekadar basic dulu ye.Kalau ada masa aku buka entry baru nanti.

Kalau ada apa-apa nak tanya,silakan.Sharing is caring ;)

Nak daftar,boleh click DISINI

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts