Home » , , » Konsert Double Trouble Wings & Search

Konsert Double Trouble Wings & Search


Kepada peminat-peminat Wings & Search,korang semua pastinya tertunggu tunggu konsert double trouble kali kedua yang akan diadakan di Johor Bahru selepas konsert pertama mereka di KL baru-baru ini.

Nama search dan Wings tidak asing lagi dikalangan peminat muzik rock kapak dari zaman kemuncak mereka pada tahun 80 an.Setiap lagu yang dimainkan mereka pastinya membuatkan sesiapa sahaja yang mendengarnya akan tergoda (cewahh)

Walaupun sekarang ni zaman muzik indie,nama Wings & Search still maintain dan tidak tenggelam.Lagu dan lirik lagu diorang semua membawa kenangan yang begitu bermakna.


Antara lagu Wings yang paling disukai ramai sudah pastinya Taman Rashidah Utama,Sejati,Opera Hidup,Dipenjara Janji.Dan lagu Search pula Isabella,Isi Dan Kulit,Fantasia Bulan Madu.

Berita baik kepada peminat wings dan search,korang berpeluang mendapat sepasang tiket yang akan diberikan Nuffnang.Untuk lebih info,korang boleh click DISINI

Aku harap lepas habisnya konsert dekat Johor nanti,Wings & Search dapat mai utara pulak untuk konsert Double Trouble.Ramai kot peminat Wing & Search kat utara ni.hehe

Tarikh: 5 Jun 2010
Masa : 8.30 malam
Tempat : Stadium Larkin, Johor Bahru

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts