Home » » Cek Nuffnang Sampai

Cek Nuffnang Sampai


Entry last sebelum aku tidoq,nak post la cek Nuffnang aku terima minggu lepas punya.Sebab apa baru post hari ini?Sebab cek tuh sampai dekat rumah mak bapak aku.Aku pula duk umah sewa.Sekarang tengah cuti Kong Ci Fa Chai.So,baru boleh buat entry pasal nih.hehe

Berapa jumlahnya?ehem2..mungkin korang semua tak sabaq2 tengok bukan?tapi janji jangan dok gelak ek tengok income yang tak seberapa ni.ehe





Tadaaa..!!nampak x?sorry la noh kalau cek ni tak berapa nak clear.Al-Maklumlah pakai hp Nokia 3310 amek gambaq.Memang tak dak kualiti langsung.Nak kena pakai duit nuffnang beli hp yang kamera clear sikit la kot.heh

Buat yang mata rabun tu,jumlah cek dekat atas tu RM323.87

Ok,sampai sini saja kot entry pasal cek nuffnang.Ada tip?ok boleh usya balik entry aku yang lepas2 punya.Tak pun p tanya pakcik google.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts