Home » » Your Nuffnang cheque is on the way!

Your Nuffnang cheque is on the way!



Last entry aku malam ni sebelum tidur.Saja usya2 email, dapat berita baik dari nuffnang yang mengatakan check nuffnang aku bakal tiba dalam masa beberapa hari lagi.

Syok juga la dapat berita baik macam ni.Bukan apa,duit dalam wallet aku pun dah hampir pokai sebab bayar hutang sana sini.Bulan ni punya gaji boleh diibarat "kais pagi makan pagi kais petang makan petang".hahaha!!


Dapat duit nuffnang ni boleh la kot aku beli2 apa yang patut then setle2 kan bil2 yang tertunggak nanti.

Jumlah aku terima?Malu aku nak bagitau sebab tak banyak sangat pun.Cukup2 beli nasi lemak dengan teoh o ais limau saja.

Korang punya macam mana?sudah dapat email dari nuffnang check bakal tiba?Jika ya,congrats 2 u 2! hehe

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts