Home » » Payment Kedua Dari Ziddu.com

Payment Kedua Dari Ziddu.com


Firstly,syukur alhamdulillah dekat Allah.Semakin hari rezeki aku dengan dunia internet dah semakin baik.Start dengan bayaran pertama aku dari Ziddu.com pada bulan March tahun lepas.Disusuli dengan bayaran dari Google Adsense pada bulan Oktober tahun lepas.

Semua ni berkat kesabaran aku dan usaha juga lah untuk menjana income sedikit demi sedikit.Berpegang teguh dalam diri aku "Jangan putus asa dan hanya angan-angan kosong semata mata" yang membuatkan aku boleh buat duit dengan internet.

Semalam check email,terima email Check Nuffnang aku bakal tiba.Dan yang best juga tu,dapat email terima payment dari Ziddu.com buat kali kedua.Walaupun lambat terima bayaran (SS dekat atas diorang issues November 2009),aku tetap bersyukur :)

Apa itu Ziddu.com?

Okeh,artikel aku tentang Ziddu.com aku dah ulas dekat artikel sebelum ni.Kalau korang terlepas baca artikel tu,jangan risau boleh baca dekat Sini

Diharapkan artikel aku ni dapat bagi semangat dekat korang semua untuk jana wang dengan internet.Chaiyok3x!!!


0 comments:

Post a Comment

Popular Posts