Home » , » Gambar Awek Melayu Bogel

Gambar Awek Melayu Bogel


Terkejut aku tengok gambar panas ni.Entah macam mana la aku tiba2 ler terfikir nak buka laman web sosial ni (tak bleh bagtau laman sosial man satu)

Bukan niat nak malukan awek ni atau nak buka aib.Tapi aku just nak share dan nak korang semua jadikan pengajaran kalau nak upload gambar dekat facebook,friendster,myspace dan seangkatan dengannya,janganlah dok upload gambar-gambar macam ni.Serius malu beb!

Muka dia memang cun dah.Aku tengok dekat profile dia,baru berumur belasan tahun.Tapi itu la kan,bila budak-budak baru nak 'up' kenal internet,akan jadi macam ni la.huhu



Bro,tak da gambar yang original ke untuk share ngan kami?Oh sorry.aku tak kan share dengan korang gambar budak pompuan ni.Memang banyak gambar budak pompuan nikat pc aku.Korang layan yang mana ada dah la yer ? :)

Hmm,aku tak nak lah merapu panjang-panjang.Sama-sama kita ambil iktibar dengan gambar yang aku dah share dengan korang semua ni.

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts