Home » , » (Video) Kemalangan Ngeri Dekat Stesen Minyak

(Video) Kemalangan Ngeri Dekat Stesen Minyak

Selepas kita semua dikejutkan dengan berita penyanyi Acik Spin meninggal dunia 4 hari lepas,terbaru info dan video yang aku terima mengenai kemalangan ngeri dekat stesen minyak.

Kemalangan ngeri ni dirakamkan menggunakan CCTV.Lokasi stesen minyak pun aku kurang pasti lagi sebab si pengirim video ni pun tak bagitau kat mana.Si pengirim bagitau
2 orang mati dalam kejadian ni iaitu anak dan bapak (melayu)

Kalau korang tak tengok lagi video ni,jom kita tengok.Aku baru je pas upload dekat youtube.Memang sadis giler la.huhu



Aku nak mintak jasa baik kot2 la yang masuk ke blog ni ada terlihat kejadian ni ataupun ada info pasal ni,mohon ceritakan kejadian sebenar.Aku memang nak tau sangat2 punca kejadian tu macam mana.

*Updated*

ells^ciKaLiD
salam..saya wakil dr keluarga arwah, mohon tn admin delete video yg telah di upload di youtube bagi menghormati pemergiannya dan juga menghormati perasaan anak,isteri dan kami sekeluarga.Doakan kekuatan buat isteri dan anak-anaknya yg ditinggalkan. jasabaik anda amat diharapkan dan terima kasih dr kami.


Diatas permintaan ahli pihak keluarga yang terlibat,dengan ini aku akan delete kembali video yang telah diupload di youtube dan juga video yang aku telah upload dekat post ini.terima kasih

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts