Home » , , » Lawak Kucing Dan Burung

Lawak Kucing Dan Burung

Macam nih citer die.. Tadi, petang yg nyaman....sedang saya syok2 tidor terasa ada sesuatu melompat atas kepala saya..


kendian, saya rasa benda tu bergerak ke badan pulak


rasa cam kena patuk kat perut pn yer gak..... takkan kutu kot?


bila toleh.... mak aihh.. rupenyer si ijou, burung tecik yg tuan saya baru beli semlm laa..



saya suruh ijou gi main jauh2, saya xmau kawan ngan dia....lagipun saya tgh ngantuk giler td


tapi dia xmau, dia masih patuk2 saya


pastu siap pijak-pijak perut lak tuhh... arghhh.. tensionn...


tak lama kendian, saya dengor dia tgh patuk benda lain lak... saya x tipu.. dia tgh patuk2 hp tuan


saya pun sound aa "Oi! rosak nanti, tuan marah lah wey"


Dah aa x dengar, siap melawan lak tu



Rasa tanggungjawab tuh ada, campur panas tadi x abes lagi.. tuh saya ingat nak luku sedass tadi.. time2 tu laa tuan lalu..betoll


tuan tgk muka dia pun tuan tahu dia nih penipu.. tengok tuh.. tengok tuh.


tuan.. tuan.. nak gih maner tuu.. apa main kurung2 lak nih.. jangan laa cenggini tuan.. Sumpah saya xnk makan pun dia tadi.. Tuan...Percayalah.. Saya x bersalah !!


Credit to : lunaih.com

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts