Home » » Tarikh Yang Sesuai Untuk Cashout Nuffnang

Tarikh Yang Sesuai Untuk Cashout Nuffnang


Sedikit entry berkaitan dengan tarikh yang sesuai untuk cashout duit nuffnang.Actually,aku tak pernah lagi pun cashout duit nuffnang.Selalu dok tengok blogger lain cashout and dapat check nuffnang.(jeles beb..huhuhu)

So,aku duk planning bulan ni la kot nak cashout.Rasa tak tahan dah dok smpan lama2 duit nuffnang tu dalam akaun.(saja nak buat best.padahal tak banyak mana pun..cukup beli teh o ais sebungkuih ja)..hehehe

Aku dengan muka tak malu open la ticket untuk tanya nuffnang staff berkaitan dengan tarikh yang sesuai untuk cashout supaya check tu cun2 bleh sampai dalam masa sebulan.

Soalan aku :


saya ada sedikit pertanyaan berkaitan dengan cashout duit nuffnang.Boleh saya tahu bila tarikh yang sesuai untuk cashout duit nuffnang?

contohnya,jika saya cashout duit nuffnang pada 29.12.2009,adakah check akan sampai pada 2.2.2010 ataupun sebaliknya?


Jawapan Nuffnang :

As stated in our payment policy, Nuffnang pays its members 30 days after every end of the month from their cashout request date for Glitterati members. Upon then, the cheque will be compiled and sent to the bank for legal processing before delivered to your registered address. The processing and delivering by the bank will take about 2 weeks time. Therefore, if you cash out at the end of this month, your cheque should reach you some time around the second week of February.

Cheers,
Teoh Xinxian
Blogger Relations Executive


Aku pasti ramai antara korang yang dah dapat check dari nuffnang.Maklumlah korang semua blogger yang bagus penah dapat duit nuffnang.Tak macam aku ni baru dok newbies.hehe..

Kepada blogger yang nak cashout bulan ni,Jom sama2 kita cashout yer.biaq dapat check pun sama2.hak hak

P/S : Happy Merry krismas kepada penganut agama Kristian!

0 comments:

Post a Comment

Popular Posts